de ziua bunicii

Bunica mea e plecata in tara ingerilor demult, nici macar nu mai numar anii…. mai bine i-as numara pe aceia in care am fost impreuna!

Bunica mea care facea magii in bucatarie: ce as mai gusta mancarea ei! Daca inchid ochii aproape pot: crempita cu crema delicioasa (pe o mancam cu lingura inainte sa fie intinsa pe foitaj), sarmale, salata de vinete, praji cu mere, toate aveau gust de perfectiune.

Bunica traznita care mi-o spus cateva povesti picante …

Bunica cu suflet bland si inima darnica.

Bunica care era fericita cand ne stia satui cu bunataturile ei :)
Bunica m-a invatat jocuri cu Sara http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-sara.html , cum sa impletim si sa devenim mai tarziu femei balnde si frumoase in primul rand la suflet. Tot ea m-a invatat ce inseamna jocurile de fete si cum trebuie sa te comporti atunci cand iesi in societate.
Bunica mea draga cu nume de floare: Margareta mea din Cer!

Pacat mare ca nu ai mai apucat sa fii strabunica sa ii cunosti pe David, Luana si Filip

Sunt niste nebuni minunati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu