De unde sa-ti cumperi haine ieftine?

Aceasta este intrebarea? Iubim hainele, ne fac sa ne simtim bine, sigure pe noi, in centru atentie sau pur si simplu confortabil. Ne place sa avem cat mai multe haine, sa le combinam, sa le accesorizam si intr-un fel sa ne afisam cu ele.

Pentru mine achizitionarea hainelor a fost mereu un sport extrem, mai ales cand vine vorba de jeans sau rochii. Pentru ca mama natura nu m-a inzestrat cu niste masuri comune trebuie ca de fiecare data cand caut ceva care sa mi se potriveasca sa pierd cel putin 2-3 ore.

Recunosc ca sunt invidioasa atat pe prietenele mele dar si pe colegele care se lauda cu haine ieftine pe care le comanda de pe diverse site-uri. M-am resemnat la gandul ca voi putea sa-mi cumpar vreodata haine ieftine fara sa le probez. De cele mai multe ori hainele comandate nu au fost ceea ce ma asteptam si pe majoritatea am fost nevoita sa le returnez sau sa le fac cadou. Cu toate ca imi comand haine in functie de tabelul de masuri de pe respectivele site-uri, tot nu merge.

Ma amuza prietena mea care, nu stiu cum face, dar descopera in fiecare saptamana haine de foarte buna calitate la preturi mici. Eu nu pot sa ma laud cu darul de a avea rabdare sa caut printre hainele unui magazin ceva care sa mi se potriveasca sau care sa aiba un pret mic. Cred ca este o calitate cu care nu toate femeile sunt inzestrate. Vorba reclamei pentru ceilalti exista MasterCard.

In ciudata experientelor mele pot sa spun ca exista totusi magazine care iti ofera haine ieftine pentru toate gusturile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu