Cum sa-ti cresti numarul de vizitatori pe site

Poate te-ai intrebat de multe ori cum sa faci ca pagina ta de internet, site-ul/blogul tau sa beneficieze de cat mai multe vizite, sa aiba parte de cat mai mult trafic. Ei bine la fel faceam si eu. Pot sa va spun doar ca am incercat peste zece site-uri care promiteau MILIONUL(de vizitatori). Ei bine totul e doar o mare minciuna. Am mai gasit un site dar inafara faptului ca trebuia sa dau click pentru click(raport de 1:1, adica dadeam click pe un site, primeam o vizita in schimb), imi trimitea vizite irelevante de prin Japonia sau Irak.

Ei bine acum am gasit ceva care o sa te bucure mai mult ca sigur.Este vorba despre un site romanesc, schimb de trafic automat. Ce presupune? Lasi deschis site-ul in bara si el isi face treaba, adica viziteaza in mod automat site-uri, iar tu, in functie de cat timp tii sesiunea deschisa primesti si tu vizite.Eram neincrezator dupa ce tepe mi-am luat cu site-urile straine dar am zis sa incerc si ceva romanesc. Si uite ca am reusit. Vizitele blogului meu au crescut semnificativ. Site-ul este unul foarte clar, explicit, are si concursuri, e foarte frumos. Asta e doar parerea mea insa. Intra si tu AICI, fa-ti cont si convingete. Daca nu esti multumit, trimite-mi mailul tau cu ce fel de “multumiri” vrei tu. Eu sper insa ca nu va fi asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu